08
- Vlastník: lubomirdrapal (Zobrazit všechny obrázky)
- Nahráno: 18-led 16 12:57:42
- Fotoaparát: PENTAX K-5
- Pořízeno: 2016:01:18 11:03:52
- Zobrazení: 1 491
- Album: Landscapes
Mamiya RB67, Kodak Tri-X 400, ID11 1+3, sken(odfotenie) negativu...
Jedno u Kulhánkových dogmat, které podle mě nebylo vyvráceno: Sníh v čb jedině za slunečného dne.
ďakujem... naučím sa...
Jedno z Kulhánkových dogmat, které podle mě nebylo vyvráceno: Sníh v čb jedině za slunečného dne.
Ansel Adams by býval možná mohl s timhle názorem polemizovat Viz jeho fotka
Clearing Winter Storm, Yosemite NP. I ve vysvětlivách, kde popisuje, jak k ní došel, vysloveně píše, že bylo pod mrakem, šedivo, nekontrastno. To jen tak
Anselovi by to bylo úplně šumák - neuměl česky Neznal Kulhánkova dogmata a tak si vesele fotil, porušujíce je
Jedno z Kulhánkových dogmat, které podle mě nebylo vyvráceno: Sníh v čb jedině za slunečného dne.
Ansel Adams by býval možná mohl s timhle názorem polemizovat Viz jeho fotka
Clearing Winter Storm, Yosemite NP. I ve vysvětlivách, kde popisuje, jak k ní došel, vysloveně píše, že bylo pod mrakem, šedivo, nekontrastno. To jen tak
Adams ale zvolil poněkud jiný námět, tedy výhled do krajiny a tomu odpovídá hloubka obrazu a množství objektů, které dohromady tvoří harmonický celek. Navíc se mi zdá, že do toho prosvitlo slunce skrz mraky a dodalo tak snímku plasticitu. Velký formát pak bohatost detailů. Ne jako tady - všude bílo, šeď a nic, čeho by se divák chytil.
Možná kdyby to nebyl negativ přefocený digitálem ale dobře naskenovaná zvětšenina, výsledný dojem by byl jiný.
Anselovi by to bylo úplně šumák - neuměl česky Neznal Kulhánkova dogmata a tak si vesele fotil, porušujíce je
proto tam mam ten podmiňovací způsob
Jedno z Kulhánkových dogmat, které podle mě nebylo vyvráceno: Sníh v čb jedině za slunečného dne.
Ansel Adams by býval možná mohl s timhle názorem polemizovat Viz jeho fotka
Clearing Winter Storm, Yosemite NP. I ve vysvětlivách, kde popisuje, jak k ní došel, vysloveně píše, že bylo pod mrakem, šedivo, nekontrastno. To jen tak
Adams ale zvolil poněkud jiný námět, tedy výhled do krajiny a tomu odpovídá hloubka obrazu a množství objektů, které dohromady tvoří harmonický celek. Navíc se mi zdá, že do toho prosvitlo slunce skrz mraky a dodalo tak snímku plasticitu. Velký formát pak bohatost detailů. Ne jako tady - všude bílo, šeď a nic, čeho by se divák chytil.
Možná kdyby to nebyl negativ přefocený digitálem ale dobře naskenovaná zvětšenina, výsledný dojem by byl jiný.
však já se taky nijak nezastávám fotky - v podstatě ji nehodnotim. Můžu to později třeba ještě zkontrolovat, ale myslim že ten Clearing Winter Storm je vážně popsanej jako uplně šedivá scéna a dává na ní příklad, jak z toho pomocí filtru, správný expozice a správnýho vyvolání dostat celkem dramaticej obrázek. Ještě tam myslim hudrá, že to vyvolal málo kontrastně, že to vyžaduje nejmíň grad. 3 a von chtěl 2, nebo tak něco
OK Adamse ani zonalni system nemam az tak do hloubky nastudovane, vlastne skoro vubec, takze dekuju za informace a obdivuji tvuj rozhled.však já se taky nijak nezastávám fotky - v podstatě ji nehodnotim. Můžu to později třeba ještě zkontrolovat, ale myslim že ten Clearing Winter Storm je vážně popsanej jako uplně šedivá scéna a dává na ní příklad, jak z toho pomocí filtru, správný expozice a správnýho vyvolání dostat celkem dramaticej obrázek. Ještě tam myslim hudrá, že to vyvolal málo kontrastně, že to vyžaduje nejmíň grad. 3 a von chtěl 2, nebo tak něco
Adams ale zvolil poněkud jiný námět, tedy výhled do krajiny a tomu odpovídá hloubka obrazu a množství objektů, které dohromady tvoří harmonický celek. Navíc se mi zdá, že do toho prosvitlo slunce skrz mraky a dodalo tak snímku plasticitu. Velký formát pak bohatost detailů. Ne jako tady - všude bílo, šeď a nic, čeho by se divák chytil.
Ansel Adams by býval možná mohl s timhle názorem polemizovat Viz jeho fotka
Jedno z Kulhánkových dogmat, které podle mě nebylo vyvráceno: Sníh v čb jedině za slunečného dne.
Clearing Winter Storm, Yosemite NP. I ve vysvětlivách, kde popisuje, jak k ní došel, vysloveně píše, že bylo pod mrakem, šedivo, nekontrastno. To jen tak
Možná kdyby to nebyl negativ přefocený digitálem ale dobře naskenovaná zvětšenina, výsledný dojem by byl jiný.
Jedno z Kulhánkových dogmat, které podle mě nebylo vyvráceno: Sníh v čb jedině za slunečného dne.