Já jsem zhruba po dvou týdnech čekání odeslal dotaz na administrátorský e-mail a byť jsem neobdržel žádnou odpověď, druhý den po něm zde mašle byla.
Takže asi je to tady zkrátka běžné, že zpracování trvá o něco déle.
Publikováno 25 únor 2017 - 18:03:24
Já jsem zhruba po dvou týdnech čekání odeslal dotaz na administrátorský e-mail a byť jsem neobdržel žádnou odpověď, druhý den po něm zde mašle byla.
Takže asi je to tady zkrátka běžné, že zpracování trvá o něco déle.
Publikováno 26 únor 2017 - 12:19:59
Mašla zpět, člověk se nemá ukvapovat. Stačí napsat zprávu na správnou adresu.
Publikováno 26 únor 2017 - 18:40:42
Mašla taky zpět, ani sem nikam nepsal. Jenom jsem si pomyslel, že už příště nepošlu nic...asi telepatie.
Publikováno 13 březen 2017 - 20:24:45
Taz evidentně příval plateb nestíhá vyhodnocovat - proto jsem pro jistotu koupil předplatné raději s předstihem, před expirací (12.3.), ale nepomohlo to. Zaplatil jsem 24.2. s VS 952,. "mašla" nikde a v klientském panelu upozornění:
Pending Invoices..waiting for payment...
Publikováno 13 březen 2017 - 21:19:10
Už onehdy jsem se snažil uhradit si předem poplatek třeba na 3 roky dopředu, ale bylo mi vysvětleno, že to nelze, neb expiraci nehlídá TAZ, ale program v PC. Takže platit předem není zřejmě správná cesta. Ostatně, mě to ani nešlo...Zdařec Luigi
Publikováno 13 březen 2017 - 21:20:16
dole na stránce je odkaz kontakt
napiš zprávou :"zaplatil jsem"
do týdne máš status změněnej na předplatitele
tak nějak mi to proběhlo před nedávnem
Publikováno 16 březen 2017 - 23:50:45
Nějak to nefunguje stále čekám aaaa nic.
Publikováno 19 březen 2017 - 10:46:03
dole na stránce je odkaz kontakt
napiš zprávou :"zaplatil jsem"
do týdne máš status změněnej na předplatitele
tak nějak mi to proběhlo před nedávnem
Vyřešeno 17.3.
Publikováno 24 duben 2017 - 08:35:03
Zaplatil jsem dobrovolný příspěvek a ejhle ona mašlička stále nikde. Myslíte že za dopravu může pošta? Neměl jsem raději použít PPL?
Za fundovanou radu předem děkuji.
Publikováno 24 duben 2017 - 12:49:09
Zaplatil jsem dobrovolný příspěvek a ejhle ona mašlička stále nikde. Myslíte že za dopravu může pošta? Neměl jsem raději použít PPL?
Za fundovanou radu předem děkuji.
postupoval jsem dle odpovědi 106 .... a časem to přineslo ovoce. (mašli)
Publikováno 24 duben 2017 - 13:15:12
Zaplatil jsem dobrovolný příspěvek a ejhle ona mašlička stále nikde. Myslíte že za dopravu může pošta? Neměl jsem raději použít PPL?
Za fundovanou radu předem děkuji.
Ja som pre zmenu iba zaplatil a za dva tyzdne mi masla naskocila.
Mne nejde o maslu, vyhodou pre mna je, ze mozem editovat svoje prispevky aj dodatocne. Kedze ma klavesnica neposlucha, pride mi to vhod.
Ale to je iba taky by-product, pretoze na dobru vec rad prispejem, aj keby z toho priamo uzitok nebol.
Publikováno 25 duben 2017 - 22:03:40
Já jsem asi moc starej na ty nové móresy. Když se něčeho účastním, tak by jsem měl také přispět na organizaci.
Publikováno 26 duben 2017 - 18:08:22
Já jsem asi moc starej na ty nové móresy. Když se něčeho účastním, tak by jsem měl také přispět na organizaci.
Pokud je to složenkou tak to trvá 5 dní.Mě sám Taz říkal že mu to taky chvíli trvá tak to chce tak minimálně 10 dní Jak to říkala moje máma když k nim na konci války přišli rusáci....musíme vydržat a vydržat a vydržali
Publikováno 17 květen 2017 - 23:32:54
Prosim o zaslani cisla uctu a vse co s tim souvisi na muj mail-na takovy veci jsem vul.Ona to zaplati moje sestra v cechach
dekuji
borek
Publikováno 18 květen 2017 - 15:01:31
Prosim o zaslani cisla uctu a vse co s tim souvisi na muj mail-na takovy veci jsem vul.Ona to zaplati moje sestra v cechach
dekuji
borek
Klikni v záhlaví na "obchod", kup si "předplatné" a měly by ti požadované informace dorazit - předej sestře k úhradě
Publikováno 18 květen 2017 - 18:44:59
diky,snad to zvladnu
Publikováno 18 květen 2017 - 21:40:01
Na záhlaví více a pod tím je kolonka obchod.
Prosim o zaslani cisla uctu a vse co s tim souvisi na muj mail-na takovy veci jsem vul.Ona to zaplati moje sestra v cechach
dekuji
borek
Klikni v záhlaví na "obchod", kup si "předplatné" a měly by ti požadované informace dorazit - předej sestře k úhradě
Publikováno 19 květen 2017 - 20:32:09
Ahoj, proč nikdo to předplatné nezpracovává? Od 10.5. ho mám ve stavu Waiting For Payment, zaplaceno to bylo okamžitě, na dotazy nikdo nereaguje... Skoro jak kdyby to dělal Microsoft
Publikováno 19 květen 2017 - 20:40:09
On je to asi takový zdejší status quo ... viz např. můj příspěvek č. 110 ... a další obdobné od jiných předplatitelů...
Publikováno 2 červenec 2017 - 18:33:14
Zdravím,
mohl bych poprosit o kontrolu stavu předplatného? Platbu jsem posílal 23.9., mám z banky potvrzení o zaplacení, takže můžu případně zaslat.
Děkuji,
Doktor
Publikováno 7 září 2017 - 12:12:14
Taky jsem zaplatil předplatné a koupil si stará čísla Temnokomorníka už 26.8. a nic
Publikováno 7 září 2017 - 14:16:12
My, co se zde pohybujeme poněkud déle, jsme na delší čekací lhůty co se týče předplatného zvyklí. Pohybuje se to v řádech týdnů.
Publikováno 7 září 2017 - 17:17:16
No jo, kdo si počká... tak budu čekat
Publikováno 14 listopad 2017 - 20:18:21
Ahoj, chci po letech zase zaplatit předplatné ale když kliknu na "košík" zobrazí se pouze tato hláška: You have already purchased this item and it cannot be purchased again. A renewal invoice for your existing purchase was generated which has since expired. Please contact an administrator for assistance.
Publikováno 12 únor 2018 - 10:27:54
Chtěl jsem se jenom zeptat, jak najdu administrátorský email. Platil jsem už předplatné 9. 1. a mašlička pořád nikde. V kontaktech jsem si našel podpora a napsal tam, ale přišel mi jenom email v následujícím znění a pořád nic. Jsou to už asi čtyři dni od napsání toho emailu.
Temnakomora.cz - web pro milovníky červeného světla a vůně chemikálií
Nevím, nechci nějak moc prudit, jenom bych rád věděl, že peníze dorazily a tak.
Moc díky za radu, na koho se mám obrátit.
Publikováno 12 únor 2018 - 10:38:05
Najdi si v uživatelích profil taz a napiš mu.Dnes tu dokonce byl,chvíli přetd tebou.
Chtěl jsem se jenom zeptat, jak najdu administrátorský email. Platil jsem už předplatné 9. 1. a mašlička pořád nikde. V kontaktech jsem si našel podpora a napsal tam, ale přišel mi jenom email v následujícím znění a pořád nic. Jsou to už asi čtyři dni od napsání toho emailu.
Temnakomora.cz - web pro milovníky červeného světla a vůně chemikálií
derossi,
Thank you for contacting us. We have received your support request 'Předplatné' and will reply as soon as possible.
Click here to respond to this message: http://www.temnakomo...ion=view&id=245
Nevím, nechci nějak moc prudit, jenom bych rád věděl, že peníze dorazily a tak.
Moc díky za radu, na koho se mám obrátit.
Publikováno 12 únor 2018 - 10:55:18
Chtěl jsem se jenom zeptat, jak najdu administrátorský email. Platil jsem už předplatné 9. 1. a mašlička pořád nikde. V kontaktech jsem si našel podpora a napsal tam, ale přišel mi jenom email v následujícím znění a pořád nic. Jsou to už asi čtyři dni od napsání toho emailu.
Temnakomora.cz - web pro milovníky červeného světla a vůně chemikálií
derossi,
Thank you for contacting us. We have received your support request 'Předplatné' and will reply as soon as possible.
Click here to respond to this message: http://www.temnakomo...ion=view&id=245
Nevím, nechci nějak moc prudit, jenom bych rád věděl, že peníze dorazily a tak.
Moc díky za radu, na koho se mám obrátit.
Pošli mi nějaké podrobnosti k platbě, mám tam asi dvě kde nejsem schopen podle ničeho dohledat od koho to přišlo abych to spároval.
Publikováno 31 červenec 2018 - 19:59:53
Komu chybí předplatné tak se prosím přihlaště, zase mi tam zůstali nějaké stovky které nemám komu přiřadit. VS ani jméno v poznámce k nikomu nesedne.
Publikováno 4 srpen 2018 - 09:38:55
Petras - keko. Nenaslo by sa? Mozno este zo zaciatku roka.
Ale ja budem posielat peniaze, necakam za to nijaku osobnu vyhodu
Publikováno 11 únor 2019 - 06:55:05
Přiznejte se, kdo platil složenkou? Sedmého února na poště v Chotěboři ?
Publikováno 11 únor 2019 - 09:50:04
Složenkou som neplatil, ale prevodom z banky. Ja blbec som zabudol napísať identifikáciu, takže len z toho, že je to prevod zo Slovenska, myslím 3.11. 2018
Publikováno 11 únor 2019 - 15:27:08
A nějaké číslo účtu nebo jméno majitele účtu ze kterého to šlo?
Publikováno 19 únor 2019 - 08:01:03
Santos - platil som bankovým prevodom z SK , ale uviedol som aj v.s. aj meno do poznámky
Ď.
Publikováno 19 únor 2019 - 20:54:40
A nějaké číslo účtu nebo jméno majitele účtu ze kterého to šlo?
Tak výpis z karty:
Číslo účtu? 201825089617 Suma 3,94 EUR
Číslo účtu (môj) 96083807
Partner : temnakomora.cz
IBAN: CZ6320100000002500771281
BIC SWIFT kód banky FIOBCZPP
Partner address CZ
Názov obratu ZPS transakcia debet
Dátum splatnosti 01.10.2018
Dátum valuty 03.10.2018
Pôvodná suma transakcie 100,00 CZ
Poplatky SHA
Publikováno 19 únor 2019 - 20:57:53
kruci, čosi mi to odoslalo, ani neviem ako: teda dokončenie:
Výmenný kurz : 25,389 CZK/EUR
Referenčné číslo: 201825089617
a už len dátum vytlačenia. To je všetko, čo ti môžem dodať na podporu hľadania
Publikováno 26 únor 2019 - 19:55:07
da sa skontrolovat promis ci uz dorazila moja platba?
Publikováno 27 únor 2019 - 19:09:51
Poprosím aj ja o kontrolu, platil som cca 25 dní dozadu
Publikováno 27 únor 2019 - 19:50:24
Prosím o kontrolu, už dávno mám zaplaceno.
Publikováno 7 březen 2019 - 11:33:02
Prosím o kontrolu. Placeno cca před 2 týdny, ale předplatné nebylo dosud obnoveno, mašlička mezitím zmizela
Publikováno 7 březen 2019 - 12:58:06
Admin nebyl na fóru od 17.2. ... jsem zvědav jestli ten návrat mašličky bude trvat měsíc a nebo déle.
Publikováno 7 březen 2019 - 13:03:33
Naštěstí to nemá na funkci živočicháře zásadní vliv. Promazal jsem si soukromé zprávy a teď už můžu přijímat i odesílat nové.
Publikováno 7 březen 2019 - 13:27:28
rekl jsem si ze kdyz si hodit masli tak poradne
.
ve 2010(11) jsem to dal na deset let a jeste stale doma odpocivam v pokoji
Publikováno 7 březen 2019 - 13:30:51
S tím bych taky neměl problém. Nenapadlo mě, že to jde i takhle tak třeba při obnovování příští rok.
Publikováno 18 březen 2019 - 20:55:12
Publikováno 18 březen 2019 - 21:53:51
Ode mne pochvala.... zvládnul jsi to ve stejném dni jako já platbu...ale jak čtu, asi šťastnou shodou okolností
Publikováno 18 březen 2019 - 22:02:00
- Takže to trvalo tři miliony let!?Vše bylo doufám napraveno, omlouvám se nedostal jsem se k tomu dřív.
Publikováno 30 květen 2019 - 15:28:51
Publikováno 1 září 2020 - 16:56:50
23.7. mi systém vygeneroval na obnovení předplatného Invoice #1741.
Předplatné jsem zaplatil 30.7.
Publikováno 1 září 2020 - 16:59:19
Ještě dodám, že jsem nejdříve napsal do sekce Obchod → Podpora a nahrál tam i potvrzení o zaplacení.
Publikováno 3 září 2020 - 05:02:13
Já už čekám asi dva měsíce , psal jsem na podporu i Tazovi ale nic se neděje , ani žádná zpětná vazba .
0 členů, 7 návštěvníků, 0 anonymních