Vážení, je to přesně, jak píše dodoxbb. Snažil jsem se vás na to navést, halt se nezdařilo. To, co je nafoceno v mém rajčetím pokusném příspěvku je DŮKAZ, že to takto funguje. Velmi mě překvapuje, že Jenda dal dodoxbb-ovi záporné hodnocení. Znamená to, že si pokusy buď vůbec neprohlédl, nebo postoj, který nešťastně zaujal svazuje natolik, že prostě musí popírat - nepříjemný důsledek arogantního chování... Obojí mě mrzí. Jendo, prohlídni si alespoň pokus se svorkou, dojde ti to.
Jinak se ukazuje stará pravda, že čím méně toho člověk ví, tím je pro něj snadnější zaujmout arogantní postoj. Nechce se mi podrobně rozebírat jednotlivé názory, snad jenom Notoriova představa o tom, že obraz na matnici nemůže být prostorový, protože matnice je placatá je téměř dojemná + všudypřítomná arogance a neschopnost napsat kloudnou větu. O posledním příspěvku od Pavla C napíšu jenom to, že je zlý zhruba tak, jak moc je věcně mimo.
To, že na matnici vidíme skutečnost (pro účely tohoto tématu postačuje takovéto označení) oběma očima a tudíž prostorově a přitom se na film obtiskne pouze jeden obrázek (protože jeden objektiv), je zajímavý a často řešený rozpor, týká se ostření a i celkového vyznění obrázku, dá se s tím pracovat podobně, jako s náhledem clony, respektive clonit tak, až bude ostrý ten který úsek a tak dál. Celkem mi přijde škoda toto vlákno utopit v absurditě neschopnosti přijmout fyziku a touze se vyvyšovat agresí. Ironie, sarkasmus, jízlivost - to vše jsou agresivní techniky a děkuji všem, kteří je nepoužívají, i když se neshodneme. Speciálně třeba keko - ale i další. U těch bych rád, kdyby se zamysleli nad revizí toho svého názoru, protože jestli komponují a ostří na velkou matnici, tahle informace by jim mohla pomoci, byť jenom tím, že by pochopili, proč je obrázek na matnici hezčí...
PS. Zdvořilosti a fyzice ZDAR!!!