Cíl určuje prostředky
Publikováno 21 January 2010 - 11:07:32
a jejich realizace vyžaduje v ideálním případě také odpovídající vybavení.
Pořizujete a rozšiřujete svou fotografickou výbavu pouze v rámci daného
formátu filmu, nebo kombinujete více používaných formátů filmu dle Vaší
konkrétní potřeby a vytváříte si tak technické předpoklady, které umožní
obsáhnout celé spektrum fotografické tvorby od reportáže s dálkoměrem,
přes jednookou zrcadlovku s výměnnou optikou, středoformátový přístroj
až po velkoformátovou kameru, nebo svoji fotografickou výbavu neustále
měníte a hledáte přístroj, který dokonale pokryje Vaše požadavky? Erik
Publikováno 21 January 2010 - 11:11:29
Na VF jsem ještě nedospěl.. Po pravdě největší formát mám 6x9 a už je to asi na mě moc.. Ale co je teď nemusí zítra platit
Publikováno 21 January 2010 - 11:29:22
ani ee, robim len dokumentarne veci a na to mam dva nikony: fm2n, fa, + dva nikkory: 28, 35. pri kinofilme som s technikou tymto vybavenim skoncil, nist ine nepotrebujem.
samozrejme sem tam testujem stare fotoaparaty kere sa mi podari zohnat, ale to je mimo.
takze k vybaveniu na kinofilm mi uz nist nechyba.
momentalne rozmyslam nad 6x6, konkretne bronica sq. ale popravde nefiem na co mi to bude :D asi len tak na potazkanie, pienkna kocka :). tak ibejujem a hladam volne peniaze :)
Publikováno 21 January 2010 - 11:31:48
Publikováno 21 January 2010 - 11:32:11
Publikováno 21 January 2010 - 11:52:32
Takže fotím téměř jen na kinofilm. Běžné snímky Belplaskou a ostatní zrcadlovkou s patřičným objektivem (většinou širokáč nebo shift). Středoformát vytáhnu je výjimečně a jsem předem smířen, že to nejspíš nikdy nepromítnu. Je to škoda, protože nic krásnějšího než středoformátový stereodiapozitiv neexistuje...
Publikováno 21 January 2010 - 12:10:51
Publikováno 21 January 2010 - 12:32:54