A este malickost...
Sneku mne napriklad pride ze na vysleedny ton fotografie ma teplota dost silny vpliv... Specialne ked robim naprikald s papiermi foma neobrom tak v studenej vyvojke davaju skor hnede a neskor orandzovo ruzove tony. a v teplej vyvojke skoro az do fialova alebo ruzova...
Věřím tomu, podle mě bude záležet na kombinaci papíru, vývojky, teploty ... díky za tip, vyzkouším a zalaboruju i s jinými papíry a teplotou.
Ten poznatek o teplotě jsem psal na základě hraní si s MG Classic 131 Foma, kdy jsem zkusil dvě zvětšeniny, jednu v cca 25C vývojce, druhou cca 40C vývojce, (stejná expozice, stejné ředění, stejné kvedlání ve vývojce), výsledek plus mínus identický - akorát jeden jsem vyvolával hodinu, druhý 15 minut (byl to ten obrázek Restaurace/Kavárny v Goultu v Provance)
Zkusím jiné papíry, a konečně snad i jinou vývojku (zatím jsem vše dělal v konfeční Fotospeed LD-20).